Una Mica de Català

Català és una llengua minoritari que es parla en tot el territori de Catalunya, també a Valencià, als Illes Balears, una petita franja de França i un poble de Sardenya. Com llengua té les seves característiques i m'agrada molt aprendre tot el que hi ha de diferències entre castellà (una llengua que ja parlo prou bé) i català (una llengua que ja aprenc). Fa tres anys vaig fer un curs gratis de català de tres mesos a la universitat de Manchester, anava tres hores a la setmana i malgrat la meva falta de coneixement de llengües estrangeres vaig aprendre molt! Però la veritat és que després de finalitzar el curs no vaig fer res més, així que vaig perdre tot i per això ja faig classes, una altra vegada, de català a la universitat - aquesta vegada a la universitat de Cardiff. Com llavors, aprenc molt i m'agrada molt però ara tinc tot més clar - vaig a aprendre català! I a la foto podeu veure el llibre que m'ajuda a fer-ho!

Gràcies i adéu!

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Copyright Alex Tuck, 2012. Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.